Kindervakantie weken Mr. Rick

Eindhoven, 4 april 2023

Hallo jongens en meisjes, ouders en verzorgers,

We gaan er weer voor! In de meivakantie organiseren we weer een kindervakantieweek. De eerst week is het weer op het kantoor van Meneer Rick, waar we met allerlei materialen aan de slag gaan. In de tweede week gaan we naar de prachtige locatie van de High Tech Campus, waar we op het enorme sportterrein weer volop aan het bewegen kunnen. Maar natuurlijk wordt er ook weer lekker creatief geknutseld en muziek gemaakt.

Wanneer?                            Waar?
Week 1:
24, 25 en 26 April                 Kantoor meneer Rick. Strausslaan 1 5653 AJ Eindhoven.

Week 2:
2, 3 en 4 Mei                         Sportvelden van de High Tech Campus 8, Eindhoven

Deze dagen staan in het teken van elkaar ontmoeten én natuurlijk samen superleuke dingen doen; zoals sport, bewegen, koken, techniek, kunst, cultuur en nog veel meer.
We starten iedere dag met de binnenloop van 09:30 uur tot 10:00 uur en het eindigen om 14:30 uur.

Maaaar! Er is in de tweede week van de kindervakantieweken een speciaal extraatje voor de kinderen van groep 5 tot en met 8. Deze kinderen kunnen er namelijk voor kiezen om die dagen lekker niet naar huis te gaan om te slapen, maar bij ons op het campus-terrein te blijven en te KAMPEREN! Je komt dan op maandag aan en gaat woensdag om 14.30 uur pas weer naar huis. Je slaapt in een echte meneer Rick tent en alle slaapspullen zijn al geregeld. Als je dit vet lijkt, schrijf je dan snel in!

Je kunt je inschrijven via www.meneerrick.nl bij het kopje Inschrijvingen en klik Kindervakantieweek aan.  De kosten zijn € 37,50 voor alle 3 de dagen, dit is inclusief eten en drinken. Inschrijven voor 1 of 2 dagen is niet mogelijk.

Voor de tweede week met kamperen zijn de kosten €75,- voor alle 3 de dagen, dit is ook inclusief eten en drinken. Inschrijven voor 1 of 2 dagen is niet mogelijk.
Betaling bij inschrijving via IDEAL of Stichting Leergeld; geen cash!

Mocht u vragen hebben? We zijn te bereiken via inschrijvingen@meneerrick.nl

Met vriendelijke groet,

Team Meneer Rick