Handige links

Insidr
Insidr, a (digital) knowledge hub for internationals in the Brainport region. They aim to provide everything you need to know about the Dutch education system by bringing accessible, customised information together in one place and making targeted referrals to (local) information sources.
Insidr, een (digitaal) kennishub voor internationals in de Brainportregio. Ze streven ernaar om alles wat u moet weten over het Nederlandse onderwijssysteem te bieden door toegankelijke informatie op maat op één plek samen te brengen en gericht door te verwijzen naar (lokale) informatiebronnen.

MijnRapportfolio
Bij ons op school streven we ernaar om de ontwikkeling van ieder kind zo goed mogelijk te volgen en te ondersteunen. Daarom maken wij gebruik van MijnRapportfolio, een digitaal platform waar zowel leerkrachten als ouders samen kunnen werken aan de leerontwikkeling van uw kind.
Via MijnRapportfolio kunnen leerkrachten op een overzichtelijke manier voortgang, resultaten en persoonlijke reflecties van uw kind vastleggen. Daarnaast biedt het ouders de mogelijkheid om actief betrokken te zijn bij dit proces.
Wij geloven dat de samenwerking tussen school en thuis essentieel is voor het succes van onze leerlingen. Met MijnRapportfolio willen we de communicatie versterken en zorgen dat we samen het beste uit uw kind halen.

Schoolgesprek
Schoolgesprek is een online plek waar onze oudergesprekken gepland worden. Via Schoolgesprek.nl kunt u snel en eenvoudig een geschikt tijdstip selecteren dat past in uw agenda. U krijgt een overzicht van beschikbare tijden en kunt direct inplannen.

IEP leerlingvolgsysteem
IEP is een leerlingvolgsysteem voor het basisonderwijs. Op onze school maken we sinds 2023 gebruik van dit volgsysteem. In groep 3 t/m 8 volgen we kinderen dmv toetsen en in groep 1 en 2 dmv observaties. Een kind is uiteraard meer dan taal en rekenen. Daarom kijkt IEP met de toetsen van het IEP Leerlingvolgsysteem ook naar sociaal-emotionele ontwikkeling, leeraanpak en creatief vermogen: hoofd, hart en handen.