Eindhovense Schoolzwemkampioenschappen 2024

Op woensdag 20 maart organiseert PSV Zwemmen in samenwerking met Eindhoven Sport en Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep de Eindhovense Schoolzwemkampioenschappen (ESZK).

Tijdens het ESZK kunnen alle basisschoolkinderen van de groepen 3 tot en met groep 8 in Eindhoven, die in het bezit zijn van een zwemdiploma B (of gelijkwaardig) kennismaken met wedstrijdzwemmen. Zwem een wedstrijd in het bad waar de Nederlandse zwemtop traint. En wie weet ontdekken we wel de nieuwe Ranomi of Pieter?

Heb jij zin om mee te doen aan een echte zwemwedstrijd en te ervaren hoe het is om hiervoor te trainen? Inschrijven bij meester Melvin kan tot en met uiterlijk woensdag 28 februari via de mail: m.vanbommel1@skpo.nl.

Wanneer?
Het ESZK vindt plaats op woensdag 20 maart 2023. De trainingen zijn op 6 en 13 maart.

Meer weten? Ga naar www.psvzwemmen.nl/ESZK of neem contact op met meester Melvin: m.vanbommel1@skpo.nl.