Marathon Eindhoven 2023

Marathon Eindhoven

Op zondag 8 oktober 2023 gaat basisschool 't Slingertouw meedoen met de

Marathon van Eindhoven.  De kinderen en ouders kunnen meedoen aan de Mini Marathon (1,6 km) of aan De City run (5 km). Als je meedoet aan de 1,6 km moet je minimaal 4 jaar zijn, wil je meedoen aan de City run van 5 km moet je minimaal 8 jaar zijn.

De Mini Marathon:                                                      De City Run

1,6  km                                                                              5 km

Inschrijfgeld:  4,50,-                                                   Inschrijfgeld 6,-

Inschrijven voor 10 september                            Inschrijven voor 10 september

Wil je meedoen met de marathon?  Stuur dan een mail naar m.vanbommel1@skpo.nl . Geef in de mail aan of je aan “De City Run 5 km” mee wilt doen of aan “De Mini Marathon 1,6 km”. Je krijgt dan vanzelf van de organisatie een mail met een linkje naar de juiste inschrijfpagina. LET OP, mochten er meerdere kinderen uit 1 gezin meelopen ontvang je meerdere emails met een linkje. Elk kind moet via een eigen linkje aangemeld te worden. Het aanmelden via de link dient vóór 10 september te zijn voltooid! Check ook even je spam inbox, mocht je niks ontvangen hebben.

Wilt u als ouder zelf ook meedoen met de City Run of de Mini Marathon dient u zichzelf ook aan te melden.

Het inschrijfgeld dient betaald te worden via een tikkie waarvan de link in een mailtje toegezonden wordt. Bij het betalen van de tikkie, deze graag voorzien van naam en klas. Je hebt tot vrijdag 29 september om het geld over te maken.

Ik “gymleerkracht Melvin van Bommel” ben aanwezig, de ouders blijven altijd zelf verantwoordelijk voor hun eigen kinderen bij de finish. Wanneer je je hebt ingeschreven krijg je vlak voor de marathon een informatiebrief.

Ik heb er zin in, hopelijk jullie ook! De inschrijving sluit al bijna schrijf je daarom snel in! In ieder geval VÓÓR 10 september! Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd een mail sturen.

Met sportieve groeten,

Melvin van Bommel