Naschoolse theaterlessen.

Star Class op ’t Slingertouw

Op 12  en 13 september hebben de kinderen vanaf groep 3  op de locaties Grasrijk en Waterrijk gekeken en actief meegedaan aan de promotieshows van Star Class.

Dit schooljaar biedt Star Class een nieuw theaterprogramma van 6 lessen aan op beide locaties. De cursus is bestemd voor leerlingen uit groep 3 t/m 8. De deelnemers gaan aan de slag gaan met verschillende boeiende facetten van acteren en theater.

Onze serie lessen vormt een mooie afgeronde eerste kennismaking met theater en wordt verzorgd door een theatraal en pedagogisch goed onderlegde theaterdocent.

Kinderen leren hoe theatrale technieken hen meer zelfvertrouwen geven, hoe zij zichzelf kunnen presenteren en tevens wordt het creatief denken gestimuleerd. De lessenreeks is gestructureerd opgezet en sluit naadloos aan bij de belevingswereld van de kinderen. In de lessen worden zij uitgedaagd en gemotiveerd om in een veilige omgeving en op eigen niveau het beste van zichzelf te laten zien.

Hieronder treft u de data en tijden aan voor dit traject :

7 oktober, 14 oktober, 21 oktober, 4 november, 11 november, 18 november
Tijd:   15:00 tot 16:00 (kinderen worden vanaf 14:45 opgevangen, 21 oktober van 12:15 tot 13:15 met opvang vanaf 12:00)
Kosten: € 64,50

De kinderen worden direct na de reguliere lestijd opgevangen door onze Star Class docent. De lessen starten een kwartier na schooltijd en duren iedere keer 60 minuten.

Voor meer info kunt u altijd bellen met 040-2572410 of mailen naar info@enthousiasment.nl. Indien u uw kind in wil schrijven dan ook graag even mailen naar info@enthousiasment.nl.  U ontvangt dan van ons per ommegaande een inschrijvingsmail. Inmiddels heeft uw kind ook de papieren flyer van ons op school meegekregen. U kunt deze ook gebruiken voor de inschrijving door het strookje uit de flyer in te vullen, te fotograferen en terug te mailen. U mag het strookje ook per post sturen naar :

Geert Gijsberts
Enthousiasment