Ouderhulp Kerst gevraagd!

Beste ouders,

Het duurt nog eventjes, maar over een aantal weken zullen wij Kerstfeest vieren op school. Om hier een mooi feest van te maken zijn wij op zoek naar jullie hulp!

Er zijn 2 data waarop we jullie hulp hard kunnen gebruiken op locatie Grasland.

- Vrijdag 7 december: Helpen met het weghalen van de Sintdecoratie én de school versieren in Kerstsfeer. (Mocht u zich hier al voor opgegeven hebben bij juf Anne dan is dat voldoende en hoeft u dat niet nog een keer te doen.) Tijd: 8.30 uur

- Vrijdag 23 december: Helpen met het weghalen van de Kerstdecoratie onder begeleiding van meester John. Tijd: 8.30 uur

Mocht u het leuk vinden om ons te helpen, stuur dan een email en benoem duidelijk welke datum/tijd u zou willen helpen naar: l.vanrijn2@skpo.nl (Lia van Rijn). Let op: Deze oproep is alleen voor locatie Grasland.