Sportdag / Koningsspelen

Beste ouders van 't Slingertouw.

Op vrijdag 21 april doen wij als school mee aan de Koningsspelen. Per bouw organiseren wij een leuke dag boordevol sportieve activiteiten. Hieronder vindt u informatie over deze dag.

De groepen 1-2:
Op vrijdag 21 april vindt de sportdag en de Koningsspelen plaats. We willen voor de kinderen uit de groepen 1-2 leuke spelletjes organiseren op het plein. Hiervoor zijn we op zoek naar enthousiaste (groot)ouders, buren, tantes, ooms et cetera, die het leuk vinden om deze ochtend te helpen om een spelletje te begeleiden.

Grasland
Voor ouders met kinderen in Groep 1-2A, 1-2B & 1-2 E hebben wij hulp nodig van 8.30 uur tot 10.00 uur.
Voor ouders met kinderen in Groep 1-2C, 1-2D & 0-1F hebben wij hulp nodig van 10.30 uur – 12.00 uur.

Graag uw aanmelding mailen naar Oxana: o.dekruijk@skpo.nl

De lunch wordt op deze dag verzorgd door de organisatie van de Koningsspelen. Voor de lunch zijn we ook nog opzoek naar hulpouders. Als u graag wilt helpen bij de lunch kunt u zich aanmelden bij door even uw eigen groepsleerkracht te mailen. De lunch is ongeveer van 12:00 tot 12:30.

Om 14:45 zijn de kinderen uit en begint de meivakantie.

De groepen 3-4-5.

De groepen 3-4-5 gaan tijdens deze sportdag in de ochtend naar het DBS veld waar verschillende sportieve activiteiten worden georganiseerd. De kinderen hoeven deze dag geen lunch mee te nemen, zij krijgen een Koningslunch op school. Deze lunch hoort bij het pakket Koningsspelen voor basisscholen.

Wij zijn nog op zoek naar ouders die deze dag willen helpen. Per klas zoeken wij twee ouders. Je loopt mee met de eigen klas (samen met de leerkracht) en bent daarbij spelleider bij de verschillende spellen of coach bij een andere activiteit. Ook kan het zijn dat het wenselijk is om tijdens de lunch nog even mee te helpen in de klas.

Wil je je aanmelden? Dan kan je dit aangeven bij de groepsleerkracht via de mail of dit mondeling door te geven.

Wanneer? Vrijdag 21 april van 8.30 –13.15 uur.
Wij hopen op voldoende hulp!

De groepen 6-7-8.

Voor de bovenbouw zijn er een veel verschillende workshops, gegeven door leerkrachten en sportclubs. Iedere klas volgt vijf verschillende workshops in en rond het park.

We zoeken voor deze dag nog ouders die kunnen helpen met bijvoorbeeld E.H.B.O., met een sport en andere hand- en spandiensten.

Mocht je hiervoor interesse hebben laat het dan via een mail weten, gericht aan j.leenhouwers@skpo.nl.

Sportieve groet team ’t Slingertouw.