Vakantieweek Mr. Rick

Hallo jongens en meisjes, ouder(s) en verzorger(s) van groep 1 t/m 8,

De meeste van jullie zullen ons al wel kennen van de kindervakantieweken in de zomervakantie, maar in de herfstvakantie gaan we gewoon weer verder met kindervakantie”weken”-activiteiten in Eindhoven organiseren. Dinsdag, woensdag en donderdag. Dit doen we in het prachtige Muziekgebouw midden in de stad.

Wanneer? Waar?    17. 18 en 19 oktober Muziekgebouw Eindhoven, Heuvel 140

Deze dagen staan in het teken van elkaar ontmoeten én natuurlijk samen superleuke dingen doen; zoals sport, bewegen, koken, techniek, kunst, cultuur en nog veel meer.

We starten iedere dag om 09:30 uur en het eindigt om 14:30 uur.

Je kunt je inschrijven via www.meneerrick.nl bij het kopje Inschrijvingen en klik Kindervakantieweek aan. De kosten zijn € 45,- voor alle 3 de dagen, dit is inclusief eten (vlees komt van de halalslager) en drinken. Inschrijven voor 1 of 2 dagen is niet mogelijk.

Betaling bij inschrijving via IDEAL of Stichting Leergeld; geen cash!

Mocht u vragen hebben? We zijn te bereiken via inschrijvingen@meneerrick.nl

Met vriendelijke groet,

Team Meneer Rick