Vervolg Star Class op ’t Slingertouw

Vanaf 2 december biedt Enthousiasment een productiecursus aan die erop gericht is om samen met de kinderen te komen tot een korte theatervoorstelling die aan het einde van de cursus aan ouders, vrienden en bekenden getoond wordt. De voorstelling wordt op maat geschreven vanuit de ideeën van deelnemende kinderen.

Hieronder even alles op een rijtje m.b.t. deze productiecursus :

Data en tijden:
Locatie :  basisschool ’t Slingertouw (de cursus wordt zowel op locatie Grasland als op Waterrijk verzorgd)
Data :  2 december (inventarisatie ideeën kinderen voor schrijven script)
9 december, 16 december, 13 januari, 20 januari, 27 januari, 3 februari, 10 februari, 17 februari, 3 maart, 10 maart (repetities)
17 maart (voorstelling)
Tijd :  15:00 tot 16:00 (kinderen worden vanaf 14:45 opgevangen)
Cursusprijs :  € 124,50

Voor meer info kunt u altijd bellen met 040-2572410 of mailen naar info@enthousiasment.nl. Indien u uw kind in wil schrijven dan ook graag even mailen naar info@enthousiasment.nl.  U ontvangt dan van ons per ommegaande een inschrijvingsmail. Uw kind krijgt op school ook nog de papieren flyer mee. U kunt deze ook gebruiken voor de inschrijving door het strookje uit de flyer in te vullen, te fotograferen en terug te mailen. U mag het strookje ook per post sturen naar :

Enthousiasment
Hulst 11